søndag 12. februar 2012

Siste kveld i Santa Cruz

Så sit eg her på hotellbalkongen med eit glass vin i tusmørket. Det har vore flotte dagar saman med menneskje som er like varme som veret. Orkesteret her i byen - Hombres Nueves - består av barn og unge som bur i Plan 3000. I denne bydelen bur det familiar med svært låg inntekt, og historiene til musikantane er ganske gripande. Rusmisbruk og vald er ein del av kvardagen for mange av desse. Det er derfor utruleg å sjå dei blide ungdommane som møter til gruppe- og fellesøvingar 6 dagar i veka.
Denne veka har eg jobba med to slagverkarar. Rober møtte eg her for to år sidan, medan Ernesto er nybegynnar. Rober var og på Valdres Sommersymfoni 2010. Eg har tatt med meg ei skarptromme og litt reservedelar, men skulle nok hatt meir. Maks 23 kilo i kofferten! Vedlikehald er ikkje prioritert (legg merke til basstromma i bakgrunnen), men eg prøver å reparera det som går an. I morgon går turen med buss til Santiago de Chiquitos. 8 timar austover mot Brasil. Der skal Else Irene og eg gje grunnleggjande opplæring i messing og slagverk i 6-7 veker. Dette kan lett gå godt!!!!??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar